خاطراتمان
theme designer :

x-themes.blogfa.com



تونل ها ثابت کردند که حتی در دل سنگ هم ، راهی برای عبور هست ... ما که کمتر از آنها نیستیم ، پس نا امیدی چرا ؟

 غیرت دارم روی 

خاطراتمان 

برای هر کسی 

تعریفشان نمی کنم 

تو فقط مرد باش 

... و 



انکارشان نکن



نظرات شما عزیزان:

...
ساعت13:47---19 فروردين 1392
سلام فرشته جان
خیلی خوشحال میشم برای تبادل با وبلاگ زیبات یه سر به وبم بزنی
حتما بیا
راستی تبادل لینکم نیاز به تایید نداره ولی اگه اومدی حتما نظرتو راجع به وبم بگو
شاد باشی
فعلا بای


رضوانه
ساعت20:15---16 فروردين 1392
سلام!حالتون شطوره؟؟
من با تبادل لینک موافقم اگه شمام موافق بودی منو بلینک بعد خبر بده!!
فرشته جون من که لینکت کردم!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






†ɢα'§ : <-TagName->
دو شنبه 23 بهمن 1391برچسب:, 12:23 |- فرشته -|

ϰ-†нêmê§